GO Organizing
praat je bij

Het verbaast mij altijd weer dat mensen het lastig vinden om nee te zeggen en zich laten leiden door de waan van de dag. Terwijl een simpel nee je al een heel eind op weg kan helpen om georganiseerd en efficiënt te werken. 

GO ORGANIZING is opgericht door Gina Goedkoop.

Ik heb mijn passie vertaald naar een eigen bedrijf.

In tegenstelling tot mijn kinderen ben ik niet opgegroeid in de digitale wereld. Wel ben ik groot fan van efficiënt werken, Social Media en online tools (digitale communicatiemiddelen) in het algemeen. Door er gewoon mee aan de slag te gaan, heb ik veel geleerd over efficiency en social media. Op die manier bouwde ik vlot mijn kennis op.

Al snel kwam ik erachter dat Social Media ook tijd bespaart. Zo volg ik via Facebook de ins en outs van mijn vrienden in Rotterdam zonder elke week op de stoep te staan. Krijg ik via Twitter binnen no time antwoord op mijn vragen met hashtag #dtv en leren opdrachtgevers mij beter kennen via LinkedIn voordat ze mij überhaupt ontmoet hebben.  

Na een jarenlange carrière in de zakelijke dienstverlening op het gebied van Management Support, Programmamanagement en Communicatie vond ik het tijd om meer te doen met mijn timemanagement skills en digitale passie.

Naast communicatieadviseur ben ik als (Online) Professional Organizer aan de slag gegaan. Een mooie uitdaging om ondernemers te begeleiden in hun zoektocht naar profilering op Social Media. Maar ook slimmer werken met andere online tools, zoals Outlook en GMail, helpt ondernemers op weg naar overzicht en structuur.  

Mensen waar ik mee gewerkt heb vinden mij professioneel, pro-actief en pragmatisch zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Het allermooiste vind ik zelf mensen vanuit mijn eigen enthousiasme en werk- en levenservaring te inspireren en te motiveren. Dat geeft zoveel energie!